Saturday, December 18, 2010

.....my besday.....

....aaahhhhh time besday arie yg plg appy....tp aku niee time besday xappy pown aahhhh benci benci nth papa jaaaaa.......aku ingt nak appy laaa ngn si dia tgk2 hampeh btoiii.....cedih gila aku...besday2 xappy.....hmmmm xtaw aaahhh nak kata paaa....meluat gilaa....aku dah dpt kol free ckp okk nak gyot...tgk2 dia ngntok aaahhh cam apa jaa agy ngntok laa cngt....heee xpkiaq perasaan aku btoiiii....xcam kple jaaa...tp jnji mcm2 tp pngai cam apa xrety jga perasaan aku aaahhhh hate cngt2 at diaa.....huhh...!!!!!!!!!!!!!!!
geram gilaa pg2 nieee......cam paa jaaa pngai......tgu aaa ecowk cwoh kol aku taw aa nak kta paa ahhhhh mluat gilaa babi niee...aahhhhh xskaaa btoiii....hmmm aku syg dia tp dia xpnh pham perasaan aku nieee....huhuhu...cedih teramat.....:(
time besday pown cedih bkn nak bg aku appy kaa paa kaaaa...dah laa jauh xleyh smbut besday kali tgk2 niee yg aku dpt...ingt leyh laa gyot lma2 ngn dia coz jauh ssah nak jmpaa so gyot laa kan....haa yg niee x....ngntok cngt dah xleyh nak gyot sat...aaahhhhh....BENCI BENCI.....time besday pown mcm2 jd......aaaahhhh dah laaa p kenduri at SP tdoq cna 3 arie nak kuaq lpak ngn mmbe n smbut besday kli pown xleyh aaahhhh....cedih gilaaa...da boy pown cam xdak boy jaa ahhh tncion gilaaa....nsb laa da mmbe leyh tman aku...huhu:(
tp syg nyaa aku xleyh kuaq ngn depaa kali sbtu n ahad niee...eeeee tncion....huhu...nsb laaaa aku dah jd cmnie tima jaa laaa....huhuhuhu.....:-(((

note: aku benci cngt2 arie nieee....eeeeee....geram gilaa....aahhh tncion...da boy cam xdak jaaa...baik single agy bguih....huhh....cedihh gilaa:-(

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe