Thursday, June 16, 2011

AnNiVeRsArY 5 MoNtH..??

....too my b..dah msowk lima bulan dah hbungan aku ngn someone...i hope our relationship never end.....
...i love him so so muchhhh...


15 June 2011
Allredy five month with you b. Iloveyou !
I hope my relationship with you until my breath yaee .
Alwys keep all your promise , because i need you moree than you know .
Awww , mostly i know you love me ngeee -
                                                                         Alhamdullilah

hmm bulan niee aku xdapat jmpa myb....aku asa rindu yg teramat cngt kat dia....msing2 jauh n xdpat jmpa sbulan asa cedihhh cngt aty aku niee.....bilaa laa nak dpat jmpa dia niee aku nak lpaskan rindu kat dia sepuas2nyaa...aku rindu cngt2 kat dia....rindu rindu rinduuuuu....!!!!!!

aku xsnggop berjauhan dri dia tp apakan daya masing2 tinggal jauh
haty ku rasa cedih sngt bila berjauhan dri dia 
hanya aku saja yg tawu apa perasaan aku bila berjauhan dri dia...
dia pnting cngt2 lam hdop aku skunk law dia x dak disisi ku, aku asa cedih cngt cam hdop aku xsmpurna tnpa dia disisiku ini....
tp mcm mna pown yg aku asa aku ttp kna redha dgn smua ini n
aku arap bila berjauhan dgn dia,dia x lupakan aku tu jaa yg aku arap cngt skunk nie..

huhuhu cedihhhh2
aku xnak kehilangan dia
aku sayang dia 
aku cinta dia
aku suka dia
sayangku n cintaku hanya untk dia cowg tiada owg laen lagi selain dia dlm atyku ini
u in my heart forever n ever

Yasmin <3 Rafie ..
Sygs b ketadd ya ?
b milik sygs ..
ta da cpa pown bleyh amek b pdaa sygs ..
ta nak k'hilngn b ..
huhu , mmuahxx ..

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe