Tuesday, June 21, 2011

❤ ❤ L.U.A.H.A.N. H.A.T.Y. K.U.❤ ❤

~ ❤ Saya Sayang Awak Selamanya...Percayalaa ..HaNyA aWaK YaNg SaYa AdE DaN SaYA CiNtA...Impianku Hanya Untuk Bersamamu...Love You Forever...Muah Muah Muah Muah Muah !!! Pesanan Hati tuk awk ❤ ~

‎~ Awak, awak, dengarlah (*_*),,,Hanya Awak Je Di Hati Saya ! ~ Saya sayang kaMoo Ketat2 & eRat2,,kamu CINTA SEMPURNA saye,,~Saya rindu, sayang kamu selamanya~ HaNyA aWaK YaNg SaYa AdE DaN SaYA CiNtA...love you alwayzz ❤ ~CiNta SaYa HaNya uNTuk aWak, iNi JaNji SaYa~..

~‎Jangan nakal-nakal tau!!!! saya tak suka law awak nakal-nakal~
........Saya sayang awk sepenuh hati saya....plizzz...jangan kecewekan saya........ 
 Saya sayang awak kerna awak satu dalam berjuta,,,,Walau susah dan senang saya sangat sayang awak,I promise,,AWAK SAYA YANG PUNYA !! (✿◠‿◠)

~ ❤ Saya tersenyum sendiri bila memikirkan tentang awak,,Awak, awak, dengarlah (*_*),,Selama Jantungku Masih Berdetak Selama Itu Juga Aku mencintaimu,,,,Kasih dan sayang saya ikhlas untuk awak.,,Ku mAhU kAu sELaMaNYa ❤ ~
‎~ Disaat kusendiri,,Teringat dirimu yang jauh disana,,Apa kabarmu? Terbayang candamu yg slalu membuatku bahagia,,Tiada rasa duka,,beginilah rasanya ►♥◄ Cinta Jarak Jauh ►♥◄ rindu padamu sukar digambarkan,,Kasih percayalah,,Cinta dan sayangku hanya untukmu,,Walau jarak telah memisahkan kita,,Tak perlu engkau resah,,Yakinlah...Kita akan bersama selamanya...❤ ~

 ...AwaK!!!! SaYa SaYaNgg sanGaT2 kAt AwaK...Saya Takut KehiLAngGan aWak...
‎Sedalam-dalam dasar lautan , dalam lgy cinta sy pda awak !


Sjak pertama btemu, ada getar d hati walau hnya skjap,, Saat saling mengenal tlah membingkai kenangan manis,, Bayangmu menghiasi hari2ku,, Rasa sayang tetap ada walau di mana ku berada kerna ku Yakin dengan kekuatan cinta meskipun jarak memisahkan kita,,Cintaku padamu xkan pernah berubah walau sdikit pun,, Kerna engkaulah satu2 nya insan yg bertakhta di hatiku,, Love You Forever ❤ ~


Benar sayang,, aku merinduimu, menyayangimu, mengasihimu...Tanyalah Pada Bulan Betapa Aku Setia Menantimu...Lihatlah Pada Bintang Yang Bertaburan Dilangit...Begitulah Kasihku Padamu Tidak Terkira...Bagai Sungai Yang Mengalir.. Bak Tebing Yang Kukuh...Begitulah Setiaku..Itulah Janjiku Padamu...Selagi Masih Bernafas Selagi Itulah Aku Akan Tetap Bersamamu...
~Saya rindu, sayang kamu selamanya~ ❤ ~

‎Aku Rindu Kamu! Di hati ini hanya Tuhan yang tahu, di hati ini aku rindu padamu...rindu rindu rindu rindu rindu rindu rinduuuuu cngtttttttt2 kat Mydear......
‎~bby Rindu Sangat Kat b tp Jarak dan Waktu Memisahkan Kita,bby Syg b~x pe laa,,jauh di mata dekat di hati....

p/s: i really really love love you " MUHAMMAD RAFIE" ...you always in my heart forever n ever....sayang b ketat2...muah muah...
♥♥I Miss YoU♥♥


♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe