Friday, March 4, 2011

gembira + tencion

....hai haiii lama laa x update blog nieee....huhu...besa laaa bz nak on9 pown xdak msa....huhu dowk mcg n gayot ngn someone jaa nak update blog pown xsempat hahahaha.....xpaa laa agy pown xdak cita nak kongsi2 dah laaa....tp apa pown aku dah appy cngt3 skunk nieee....appy bersama ngn owg tersyg....huhu....bezzz cngt2...aku asa hdop aku bnyk brubah skunk niee....tima kasih to someone tlh bnyk mngubah hdop  aku niee....huhuu aku syggg dia cngttt2...arie2 aku ngn dia saja....bila berjauhan aku asa cedihhhh cngt2....cmna laa nnt law dua2 berjauhan apa laa yg akn jdi kan....hmmm dah berjauhan ckit pown msing2 dah rndu...hmmmm xdpt byangkan mcm mna asa nnt law dua2 berjauhan...huhu cedihhh cngt2......aku arap aku ngn dia akn berkekalan hngga akhir hayat ku....muahhhh...i really love you b.....jgn hncur kan atyku....kaw laaa sgala2nyaaa dlm hdop aku skunk nieee.....tiada owg laen lg selain kaw....
kaw laaa satu2nyaaa dalam aty ku skunk nieee.....aku xkan persia2kan cinta kaw trhadap ku....muahhh...
aku akan setia pada yg satu....aku xkan mmperduakan mu....

.....I LOVE YOU,I MISS YOU,I NEED YOU.....
FOREVER N EVER



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe