Sunday, March 13, 2011

time too appy...:-)

bercutie bersama owg tersayang....happy cngt2....
aku xkan lupa kenangan aku bersama si dia yg ku cinta n sayang
aku arap cngt si dia appy bila bersama ku...dan....
aku tidak akan mmpermaenkan perasaan dia n tidak akan mmbuat dia kecewa...
 setiap detik, setiap saat n setiap waktu aku akan selalu mengingati mu sayang...
aku tidak akan sesekali melupakan mu sayang
kaw lah satu2nya dalam aty ku ini
tiada owg laen slain diri mu sayang...

kenangan2 yg tersemat di aty ku ini
pic1
pic2
muuaaahhh aku sayang my b cngt2...aku arap kami dowg akan kekal sampai bila2aminnn...
....love you forever....

aku n nana...dia sayang aku nom 2 hehe...kawan baek...fwendz forever okk...:-)
ngn si makjah...kawan dri kecik agy...kmi xprnah berpisah...slalu berdua sajaa....huhu...

...kawan2ku...
...faiz n nana...


p/s : apa2 pown aku arap aku n mmbe2 aku akan kekal selamanya...u all my besties ...
n to my someone i love you so so muchhh...u in my heart forever...mmuahhh...







♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe