Sunday, November 14, 2010

...+single besh kew+...??

sejak aku letak status single kt facebook
pastu biasalah mulut2 manusia nih
mesti nak ngutuk macam2

ingat letak status tu sebab nak orang ngorat aku ke??
aku ada sebab la!
slagi aku single slagi tu la status tu xkan berubah.
aku bukan hipokrit oke!
cam cibai je nak ngutuk2 orang plak.

sedih taw x
da la aku pnah frust, lagi orang nak laser macam2 plak
sedih gile doe

skandal?
aku ade skandal ke??
tade la ngek!
jangan pndai2 reka story oke?
aku x suke skandal2 nih.
hahha :D

malas nak layan cakap2 orang
sampai mati pun xkan abis

sekian.
post tacink dari aku
biase ar, bulan ngah mengambang
lol

hahahaha

p/s : abaikan pos tacink nih. =p
♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe