Sunday, November 21, 2010

WANTED !!!

my future husband-to-be
below is the list for someone i've been dreaming to be my future husband. haha. gedik ah kaw. lantak. nie blog aku so aku tulis pe yang aku suke. lagipun tak salah nak berangan. kan? kan? sape setuju angkat kening tinggi-tinggi. lets check it out ~

  1. penah jadi imam sebelom kawin. so lepas kawin bole dya jadik imam aku. lepas solat, cium tangan dya, dya cium dahi aku. fuhhh. oke tak ? ;)
  2. NOT A SMOKER ! u want me ? so pliz stop.
  3. tak panas baran. aku tak suka laky yang suka marah-marah pmpuan nie.
  4. kelakar. but not lawak bodoh oke?
  5. same age or few years older maybe
  6. tinggi dari aku.
  7. sangat penyabar sebab aku sangat-sangatlah suka melawan. ;)
  8. peramah
  9. tak control macho
  10. always buy me chocolates n white roses
  11. has education. at least, he must know how to handle a marriage.
  12. respect aku n family aku
  13. taw menghargai aku
  14. smells nice. kan aku nak hug dya hari-hari =p
  15. gila-gila. bukan 'orang gila' ye.
  16. mesty kayaaa. yang nih wajib Oke? bhahaha.
  17. pandai pujuk aku. perlu diketahui aku nie sangat suka merajuk but i didnt show off.
  18. setia sampai mati. aku kuat jeles, so dya x bole nak flirt ngan mane-mane pmpuan lain !
  19. sentiasa cool bila handle problem
  20. bole terima semua keburukan dan kelemahan aku
  21. romantik ! sukeee...
  22. bole ngam ngan suma family n mmbe-mmbe aku
  23. not necessary be a handsome or cute guy. but dya kena sentiasa nampak kemas although tengah berpeluh.
  24. suka membelai. opss, belai-belai nih sume after kawin Oke. aku paling suka orang belai-belai aku. it does remind me to my mum. mak suka belai aku.
  25. family dya mesti sporting gila. xla aku kekok sangat nanti. hee.
  26. last but not least, he must love me with all his heart. aku janji setia sampai mati kalau dapat husband cmnih. :)
Oke cukup. setakat tu je aku berangan. bye !
notestick : heyy. kalau jumpa yang macam nie, contact aku taw! hahaha.http://www.emocutez.com

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe