Tuesday, February 15, 2011

15/2/2011...happy anniversary....

happy anniversary too my b..dah sebulan dah hbungan aku ngn someone...i hope our relationship never end.....

hmmm aku arap kali nie hubungan aku ngn someone akan berkekalan hingga akhir hayat...semoga aku ngn someone bahagia selamanya....walaupown sering ada masalah aku tetap syggg at dia n aku mst bnyak bersabaq dgn apa yg terjadi itu smua dugaan....apa pown aku arap someone akan setia at aku n xlukakan aty aku....aku terlalu syggg cngt2 at someone nieee....dia cngt bermakna dalam hdop aku.....aku xkan lupakan kenangan2 aku ngn someone wktu at penang....mmg bezz cngt wktu tuu....someone niee laa bnyk ubah hdop aku....xpnah aku asa seappy mcm nieee....dulu2 hdop aku clalu cedih msalah bnyk n mcm2 agy laa aku dah xmow pkiaq kisah2 dlu...skunk niee mula kan hdop bwu bersama someone niee....dia laaa yg mmbuatkan aku appy clalu n xdak masalah bila bersama dia....tp bila salah paham aku ngn dia aku asa cedihh cngt2.....aku bkan apa cuma takowt dia tpu aku tu laa suka pkiaq bkn2 tp someone niee xsuka aku pkiaq bkn2 tuu laa kmi clalu salah pham...hmmmm...mmg cedihh bilaa aku gdoh ngn dia....hmm tp tima ja laa dlm setiap perhubungan mst ada pergadohan n salah paham....apa pown aku arap aku ngn someone niee akan kekal selamanyaaaaa.....AMIN.....aku akan jaga hubungan aku ngn diaaa seelowk2 nyaaa....aku akan mmbuatkan dia appy dgn aku n bleyh tima aku seada nyaa....someone niee laaa hdop aku dunia dan akhirat...xdak sapa leyh ganti tmpat dia lagi dalam haty ku ini....hanya dia cowg jaa yg tetap dihatyku ini....sayanggggg diaaa cmpaiiii bilaaaa2......muahhhhhh.....LOVE YOU FOREVER SAYANGKU....jaga laaa hubungan kita niee elowk2 n jgn permaenkan cintaku padamu....aku akan buat yg terbaek untukmu.....<3 <3
...n aku akan setia selagi kaw setia padaku....


hatiku tetap milikmu....hatiku benar-benar mengharapkan dirimu sayangku..ku berharap percintaan kita tak sampai disini saja...walau kau umpama bunga larangan,ku tetap hajati dirimu...walau jasadku menanggung,seribu kepedihan hati,
ku tetap menyintaimu.. kaulah yang kudambakan sayangku



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe