Wednesday, February 2, 2011

huh cedihh cedihhh....:-(

Ku Basuh Luka Dengan Airmata 

Sekian lama kita menjalinkan cinta
Akhirnya tak ke mana
Hanyalah diriku saja yang setia
Dalam perhubungan kita

Andainya engkau buat bermacam alasan
Setelah ku membenci
Diri kau pandangku samanya indah
Kini semuanya tak kena

Mengapa tidak kau berterus terang
Bahwa engkau ada yang lain
Aku doa akan agar kau tak menyesal
Biarkan diriku
Menanggung duka lara sendiri
Susah payah tak sorang pun tahu
Terasa hinanya bila kau menyingkir diriku

Ku ucap selamat tinggal cinta & selamat tinggal kekasih
Biar pun sukarnya untuk melupakanmu
& tak perlu lagi kau bertanya
Tentang diri ini

Biarlah ku sendiri hidup dalam sepi
Ku basuh luka dihatiku dengan airmata
Betapa pedih tak terkata
Lalu ku terkulai didalam sangkar rindu



...aarrgghhhh...bwu jaaa nak appy2 dah ada masalah tencion tencion tencion....!!!!!!nyampah btoiii arrr.......apa yg xkena pown xtaw laaa...nth papa jaaaaa......bwu jaaa nak bhagia dah timbul masalah......hmmmmmmm.....suka aty laaa apa yg ang nak wat kan mlz dah arr nak pkiaq cngt.....hmm cedihh btoiii....dah laa nak lik penang dah...hmm xleyh nak jmpaaa....tgk2 wat hal plakkk....eeee geram gilaaaa aku......wndu pown dowk ada agy tp ada masalah plakkk....mluat btoiiii...masalhhh masalhhh....!!!!!!!!!!!!! bilaa laa nak okk lik aarrrr....dah mlz nak pkiaq benda2 nieee semua sakit aty gilaaaa.....huh......!!!!!!!
tppppp aku sayanggggggg dia cngttttt3x laaaaaa.....huhu cmna nieeee.....xkan aku ngn dia cmpai cnie jaaa kowt???hmmm jgn laaa aku arap cngt hbungan kmi xkan cmpai cnie jaaaa...aku xleyh trima tuu smua...aku dah terlalu sygggg dia cngt2......hmmmmm...asa cedihhh cngt bila gdo ngn diaa......huhuhu...:-(( aku layan jaaa lagu yg aku boh nieee mmg mndalam cngt mkna2 diaaa....huhuhu....asa cam nak nngis jaaa dgq lagu tuuuu.....huhuhu....xleyh than dgq mksud diaa.....huhuhuhuhu.....:-( :-( :-(
♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe