Monday, February 14, 2011

SEMOGA BERKEKALAN.....




hmm skunk niee aku dah appy cngt2x....huhu...hdop aku appy stat someone muncul lam hdop aku...huhu sblom2 niee aku xpnah asa appy cmnie stat aku knai ngn someone niee laaa aku asa hdop aku appy cngt2 n tnang jaa asa bila bersama dia...huhu...klaw bleyh aku xnak laa berpisah dgn dia...hmm bab aku dah syggggg dia cngt3x....hmm lawbleyh aku xnak berjauhan dri dia...tp apa leyh wat aku ngn dia dowk jauh....huhu...so kna tima jaa laaa kan....walaupown jauh aku tetap akan setia at dia n di aty aku hanya dia cowg jaaa....huhu....dia laaa cintaku yg aku asa paling bahagia skali bila bersama...huhu...asa cedihhh cngt bilaa aku berjauhan ngn dia...tp apa bleyh wat kan kna tima jaaa laaaa.....xleyh nak watpaa mmg kna berjauhan jgak...huhu..:-(
hmm apa pown aku arap cngt2 dia x permaenkan aku n setia at aku cowg jaa...huhu...aku akan mnyayangi dia sepenoh aty aku...n aku arap dia pown sama mcm aku...love you so muchhhh....forever n ever....syggg diaaa cngt2 cmpai bilaaa2....semoga hidop aku ngn dia hingga akhir hayat.....AMIN AMIN....huhu muahhhh....
luahan aty aku mlm2...hehehe....khas untuk someone yg aku sayangi....<3 <3



....SeMoGa CiNtA aKu NgN dIa BeRkEkAlAN hInGgA aKhIr HaYaT....
...AMIN AMIN...




dengarlah wahai sayangku,kau selalu dihatiku,kau selalu 


bertakhta


hatiku,kau biarkanlah aku menyayangimu sepenuh hatiku,kau 

biarkanlah jiwaku menantimu,ku sanggup menunggumu walau 

bertahun lama lagi..,aku kan setia padamu sayangku,kaulah 

cintaku yang pertama dan yang terakhir....

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe