Friday, February 18, 2011

appy bersama owg tersayang.......

....huh rinieee depa mai penang agy....bezzz cngtttt3x.....kmi lik penang ckali ngn depa muaaa....huhhuu mmg bezz....aku dowk ngn my b jaaa wktu nak lik penang....hmmm asa appy cngt3x bila bersama ngn owg tersayangggg....dia laaa yg mmbuat aku bahagiaaaa...aku xkan lupaa kenangan aku bersama diaaa....muahhhh...aku sygggg diaaa cngtttt3x....apa pown aku harap aku ngn diaa akan kekal slamanya......ecowk2 kminak kuaq jalan2 lakk at penang nieee bezzz....kali niee dia mai penang mcowk 2 kali dah fmily aku muaa taw...fmily aku pown okk ciap pnge mai umah agy...hmm kira xpaalaaa tdak abah ckit nyaa xsuak laki mai umahhh tp kali niee knai ngn someone niee abah n fmily mua okk spoting jaaahmm aku pown xtaw npaaa....tppp xpaa laaaa bezzz jgak law spoting2 niee...aku sukaa cngttt3......dpat laaa lepaskan wndu ngn owg tersyaggggg niee...huhu mmg appy....wktu lik sma2 td mmg bezzz.....thankzzz cngt2 at b coz bwak bag yg berat tuuu huhu...asa nyusah kan lakkkk xcmpai aty tgk tp dah dia kata okk aku pown diam xkata apaa aarrr huhu...apa pown diaa laaa yg mmbuat kan hdop aku appy skunk...xpenah asa seappy cmnieee....hhuhu...apaa pown aku arap aku ngn diaa xdak msalah apaaa2 lps nieeee....coz aku dah terlalu syggg cngttt3 at diaaa....aku xsnggop nak kehilangan diaaa....aku nak dia sntiasa berada disisi ku walaupown jauh tp dekat di aty...huhu...wat ayat la plakkk pg2 niee...huhu...xpaa alaa apa pown aku arap aku ngn someone nie akan kekal slamanyaaa.....love u forever.....AMIN.....muaahhhhhhhh........
♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Bebelan Aku ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment

..ASSALAMMUALAIKUM..
sila tinggalkan komen anda disini
SATU pown jadi lah ! hehe